< Home

Absssolut!

idag har det varit ett späckat schema min vänner. Upp och jobba innan skolan som början 08.00 sen lite labbarationer med microskop. Tveksam till att det yrket skulle passa mig,får så ont i ögonen o titta i den där makapären..:S
Sen "hård" plugg i skolan tills Muttis hämtade mig för att luncha lite. Sen hade kvinnan lite storvinster att hämta ut för att spendera alla på ett inköp hos kära systembolaget.
Flickan i den svarta "skåp"bilen med reklamtext på,(ingen smygreklam här inte:P) drog sin kos och jag pallra mig ner till gymet för lite bålträning. Den övningen på pilatesbollen är jag fruktansvärt bra på...Not. haha.Skam den som ger sig..
Träffade på mitt fredagssällskap därnere så det var banemig en fullträff i sig.
Tätt efter var det lite plugg och mycket tvätt som skulle gö´s innan bilen gick mot Elli och Ludde som har bjudit mig på mega mys kväll med Micke och Molle, morötter och dip till dom som inte är så kräsna,hehe. Så lite chips har jag allt unnat mig.
Nu sitter jag i fröken Hellqvist kök och väntar på att lillemannens godnattsaga ska putta honom in i drömmarnas värld.
Imorrn ser det bara ut som att träning och plugg blir aktuellt. Det är ett måste...:S
Ångest!

Sound:Ludde Hellqvist(berättar röst)-Micke och Molle..:D


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0