< Home

film film film

...detta börjar likna en dålig film!





Är fruktansvärt uttråkad just nu..blä på rastlöshet.
Imorrn börjar återhämtningsveckan för dom som max missat två träningar. Vi som kört på kommer ,tror nästan dom flesta, medverka ändå. Underbart när det är skoj. Gö inget om snacket om prioriteringar skulle tas upp med vissa .

Såg filmen Efter Bröllopet förut.. har försökt titta på den två gånger tidigare så nu tänkte jag,tredje gången gilt då.
Det är en svensk/dansk film,redan där tog det i att se den. Men jag har gjort det,från början till slut.
En fruktansvärd film om den träffar "rätt" åskådare som kan relatera till den. Mycket bra film men samtidigt fruktansvärd. Jag verkligen stor grät. Filmen väckte saker inom mig som jag helst skulle haft orörda,åtminstone nu.
Det där med kvicksand är otäckt,man sjunker och sjunker tills man når botten.. Vem kan dra upp en då(?)

Nu vill jag träna,bästa sättet att rensa huvudet på.


Det är  Kosovos dag idag,grattis!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0