< Home

Första ett minne för livet..

Dagens kvot av klagande kommer här..--> Det är riktigt skit just nu.

Men som jag sagt förut,någongång måste det vända..



Separationsångest.. galet,jag vet.
Vi alla vet hur det är med den första,alltid något speciellt.
Så hård men samtidigt så mjuk runt min nacke.
Från mitt perspektiv ser det alltid så bra ut..
Slutresultatet är inte alltid lyckat men ofta..
Varför varför...
Pengar är jue inte allt,men måste verkligen låta dig gå nu..
Släppa iväg dig..
Kommer sakna dig min enkla analoga Canon EOS 300V Date..
BUÄÄÄÄ


Här hemma peppas det för fullt med musik och känslor som ska få spridas ut över planen imorrn:) Lovely!
Internmatch och det ska bli mycket intressant,dock har vi ett gäng som inte kunde vara med så det verkade som att vi lånat in 5st 93or (!) Det ska bli skoj och se dom spela,med och mot oss/varandra.


Sound;Ultimata pepplåten!! :)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0