< Home

konversation

Emelie säger;
Hej,
Tommrum säger;
Hej,
Emelie säger;
Allt bra med dig?
Tommrum säger;
Dum fråga får dumt svar,det är tomt..
Emelie säger;
Trodde det inte fanns några dumma frågor,försöker att minska mindre av dig,tommrum, men det går inte alltid så bra,men så du vet jobbar på det.
Tommrum säger;
Ne,du har så rätt,det finns inga sådan frågor. Frågar man inte får man inte veta..
Emelie säger;
Så sant så. Då måste jag få fråga en sak..
Tommrum säger;
Okey..
Emelie säger;
Varför ska detta samtal behöva existera?
Tommrum säger;
Alla frågor har inte svar..
Emelie säger;
Ne,det verkar så :(
Tommrum säger;
Tyvärr då skulle jag ge svar på alla frågor du har,men allt som händer inkluderar inte en fråga då heller inte ett svar.
Emelie säger;
Hatar skiten
Tommrum säger;
Mmm
Emelie säger;
Bara så du vet,jag önskar jag slapp ha att gö med dig. Att någon överhuvudtaget slapp det. Inget personligt men man önskar  inte någon din närvaro
Tommrum säger;
Det förstår jag,önskar att jag inte existerade.. Inget jag kan påverka, jag kommer in i folks liv när det är något som lämnat en plats som ska fyllas med just mig,
Det finns saker man kan fylla på med,det gäller bara att hitta dom och rätt mängd.
Emelie säger;
Ska tänka på det,men har redan försökt men det är inte lätt..
Tommrum säger;
Skaka på ängeln
Emelie säger;
Då känns bara du större..
Tommrum säger;
Titta bortom det..
Emelie säger;
...
Tommrum säger;
Alla änglar bär inte vingar..
Meddelandet kunde inte skickas till Emelie för hon är offline.. Meddelandet skickas vid nästa inloggning.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0