< Home

Nerf !!

Hej hej,idag kommer Nerf,min underbara! Åh är så glad för det..
Lisa har tyvär öroninlflammation så det verkar som om det bara blir Nerf och jag. Muttis har lyckats fånga Motalas envisaste migrän:( Hoppas ni snart mår bättre..
Hugos igår var trevligt,lammkött överallt.. Men Eve och jag hade danskurs på golvet haha. Mycket härligt att umgås med henne!
Nu
Är det dags för mig att vakna till liv,somnade i sängen efter träningen när jag skulle glutta på en film.. Så det kan gå. Men det var behövligt. Så nu är det lite halv brådis.. Ska laga middag åt Nerf och mig. Plankstek står på menyn idag. Mums!
Sen är det lite frisör time och öl för hela slanten.. så Hej på er.
Ses kanske på det lokala utrymena ikväll..

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0