< Home

Poänglöst

fan va mysko..ser det framför mig...
En stor kladdkaka som bara tillhör mig just nu.. men varför står den inte där jag ser den framför mig då.
Ahh daydreamer.. Shit.
Så ska det bli någon är det bara och sätta igång o knåpa ihop en,vilket jag inte pallar nu.
Till er som inte förstått det ännu så är det inga regler som tillämpas i min blogg. Jag skriver sär skrivningar :P
svengelska,eget språk plus meningsuppbyggnader som inte är av denna värld.
Vi kan kalla det charm!

Så annars är det fint,förutom att jag är en lätt irriterad,kant stött,godis svullande,lus pank brud just för tillfället, men så  har jag mina ljusa sidor..:D tro det eller ej dom finns där,men  visar sig inte just nu..
Så äre ibland.

Vill bara tacka dig som kom på Souroundsystemet!
Hög musik av alla dess slag och bara slappna av lite.. we like!


En gott o blandat påse kommer lastat..
Lahle-Far har lärt mig
Red Hot Chili Peppers-Turn it again
Metallica-Sad but true
Jack Johnsson-Never Know
Regina Spektor-Raindrops
Cory Lee-The naughty song
Takida-Curly sue

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0