< Home

Sportlov

Lov!
Jag gillar nog att gå i skolan igen,speciellt denna känsla.. wiie!

Så nu sitter jag här i min säng och har intagit ett "se på film" läge:) Det ska jag unna mig.
Idag så blir det en varierad dag,lite film i sängen,pannkakor till lunch,besikta brors bil då han hävdar att tjejer har ett bättre utgångsläge och kan slinka igenom med ett par fel..Hehe. Okey. Min deal var att jag skulle få låna den resten av e.m/kvällen. Och det verkar i skrivandes stund vara bestämt. Men man vet aldrig,Robin har en tendens att ändra sig. Eller som han ofta uttrycker det.."Det har vi aldrig ens pratat om Emelie.. " haha
Hoppas på bio ikväll,biljetterna är reserverade iaf,jag började i den änden..
Innan bio ska jag ta en fika med Ellikaramelli och Bacon , hoppas bacon kunde följa med.
Så ser fredagen ut.. Ganska lugn,skönt det.
Fråga Eve ,min kära vän o granne om en öl ikväll,men inget svar där inte :P Så får se.. kvällen är som sagt inte helt spikad ännu...
Nee nu ska ja se Turistas , rapporterar hurvida den är bra eller inte senare.

Tjing

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0