< Home

21 Januari-Årets i särklass tråkigaste dag

Måste berätta så himla sjukt,satt igår och verkligen pustade,frustade och klaga över hur himla tråkigt jag har det och då klämmer Ferry ur sig att hey det är faktiskt uträknat att den 21 januari ska vara den tråkigaste dagen på hela året. Jag kan säga att jag verkligen tror starkt på den teorin.

Just nu behövs något frågan är bara vad...
Har halv lång stubin idag.. hm. Why? Sömn svårigheter,uttråkat liv.. hm that´s it. Men men. Som man brukar säga det blir inte bättre än vad man gö det till. Så sant så. Men inte alltid så lätt att sysselsätta sig själv.
Tror att helgen har en stor del i detta uttråkade tillstånd jag befinner mig i.
Har verkligen levt det liv jag älskar som mest,när det är fotboll hela tiden. Och bo nära dom som jag gärna spenderar mycket tid med. Missförstå mig inte nu,har sjukt fina vänner här hemma,men det är just fotbollsbiten som är mitt liv.
Älskar att träna,spela match eller bara hänga och snacka med folk om fotbollen..

Vore schysst att dra på en klubb och bara dansa nu,det är så härligt. Det kan man gö i alla sinnestillstånd.
Hehe får väl typ mörklägga lägenheten och köra,hehe. Ne så skoj ska vi inte ha.. :D

På senaste tiden har din frånvaro lyst så starkt,önskar du kunde sett oss i helgen.. Hoppas jag gö dig stolt.


Jag skakar och skakar men jag tror inte på det..:(




Sound:Takida-Curly Sue
Hur bra text som helst.!
 

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0