< Home

Älskade p3

Åh nostalgi när man lyssnar på p3 Christer älskar verkligen det programmet. 
Vet att man skruvade upp volymen extra mycket när man jobbade på Dometic,när det nalkades för Fredags flörten hehe. Såå härligt. Speciellt när man verkligen kan känna den där känslan/kemin som uppstår mellan dom tre singlarna som ringer in för att locka  "huvud"singelns intresse.. Så mysigt!

Fick en jätte fin bukett vita tulpaner av mina morföräldrar och farbröder med tjej. Älskar blommor vill jag lova.. wiie. Tack så mycket för era gratulationer!

Jaha ser inte ut som om jag hinner träna idag,men kroppen kanske vill vila.. Neee det vill den jue inte.(!)
Men som sagt vetti tusan om ja hinner.
17.00,"bowlinghallen",Mjölby
Be there! hehe. 
Delar av La Familia ska gö upp i våran sido sport..(eller inte) hehe.
Vad som än händer i kväll tjejer,Älskar er.:P

Verkar som om det lutar mot att åka lite bräda i Sälen på påsklovet. Wiie,det gö mig så glad. Men har lite planer så inget är uppbokat helt ännu. Kan jue hoppas på snö,ehh.. Sverige alltså :S

Hundra kronor på att jag glömmer min biljett tills imorrn. haha.
Så kanske man bör packa och så med. Herreminge så långt har jag inte tänkt. Eller jo det har jag men inte vad jag ska ha med mig..

Sound;  p3!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0