< Home

Burr!

Det är sveeiin kallt i min lgh just nu. Bör verkligen ringa hyresvärden så att det blir ordning på värmen.


Har efter en lätt påtryckning uppmärksamat att jag glömt att berätta om när jag och Jesper (typ bror:P) snackade ihop oss ang att överraska Linn(syrran)  i Västerås.
Vi börjar om från början känner jag.
Linn och jag är barndomskompisar sedan jag kan minnas med andra ord hon är från köping,valskog. Hennes bror är Jesper som är ett år yngre än mig.
Han och jag snackade lite allmänt över msn att man tappar kontakten när man flyttar och vice versa,sedan kom Jeppe på den briljanta idén att vi skulle överraska Linn,som bor i Västerås,när jag skulle komma upp i helgen. Sagt och gjort jag åkte upp till Köping den 22 December .. Träffade Jeppe som var evigheter sen. Shit pojke-->man(?) hehe,lite smärre chock.. ´Det ska kanske sägas att det var ca 4 år sist jag såg honom. Hade bara sett honom lite snabbt men iaf.. så var det.
Vi åkte in till Västerås där Jeppes vänner Kalle och hm Johanna,Linnéa va tusan hette hon nu.. aja hans flickvän,skulle köpa julklappar. Jeppe hade bestämt med Linn att hon skulle med men hon bangade i sista stund,(shit tänkte jag vilken miss..) Han ringde syrran och sa att han hade någon med sig som hon förmodligen ville träffa..
När vi väl var framme sprang vi in till dörren och ringde på..där öppnade en mega chockad Linn.. hehe. Såå söt,precis som hon alltid varit. Kändes inte som om det hade gått så många år sedan vi sågs. Var precis som när vi var hemma på Tallstigen 3 eller på Bergsgatan(tror hennes gata hette så).
Åhh kärt återseende.
Hon eller inte jag heller för den delen, fick inte fram ett ljud utan vi båda fällde nästan tårar.. detta mina vänner kallar vi ett Moment hehe.
Ut och rökte behövde Linnslusan sen kunde vi försöka snappa upp vad som hänt i diverse liv sen sist vi pratade..
När gänget kom tillbaka från staden så bar det av hem igen. Vi tog en sväng genom staden,(vilket gick fort:P) sedan hamnade vi hemma hos Lollo(Linn,Jeppe och Lovans pappa) även han blev chockad,stackars människor va gö jag med dom hjärtinfarkt nästa.
Från att prata lite allmänt ståendes i hallen till att sitta i soffan och prata om allt mellan himmel och jord. Underbart!
Stackars Jeppe satt och var såå uttråkad i soffan och kunde somna vilken sekund som helst. (sorry..:( )
Då öppnas dörren och in kommer 1,68cm långa Lovisa. Så otäckt mycket hon hade växt,blivit så stor. Sist jag såg henne var ca 6år sedan och det händer mycket i den åldern,tror hon är 13 år nu. Shit vilken vacker kvinna det kommer bli av henne.
Fam. Danielsson ni är mer än välkommna ner till mig. Och Lovan jag ska se dig spela fotboll i sommar. Innebandyn hinner jag nog inte se innan fotbollen drar igång men tar det nästa säsong..
Jeppe tusen tusen tack för denna underbara idé.



Imorrn är det åter skola följt efter lite träning. Framåt kvällen ska jag in till Mjölby där jag återigen ska inkvartera mig hos Bea,men denna gången endast för en natt. Vi ska dra ihop lite La Familia folk och spela lite bowling,vart man nu gö det i Metropolen..(?) Visste inte ens att dom hade bowling,hehe
Hörde en viss Magnusson snacka om en s.k Taco-Bowling. Detta ska kollas upp.

Lördag morgon 07.08 exakt tror jag åker min tränare och jag till Sthlm och ska på SvFF kickoff,projekt, "Förbundsledare 2010" ska bli riktigt intressant. Vi kommer att hållas till i Upplands Väsby på Scandic där det kommer att vara konference och annat på schemat.
Resa,mat och boende är gratis, det tackar vi för:D
Ingen mindre än Lars-Åke Lagrell håller i det hela. Spännande. Kan avslöja att han inte är någon hejare på att skicka mail,tror jag fått 7st likadana men va tusan,mail är alltid skoj:D hehe.
Kommer hem åter söndag kl 16.
Ska minst sagt bli spännande,extra roligt att Gunnar (typ tipsade dom om mitt namn),fråga mig inte varför men aa det gjorde han.
Så får se var detta bär hän.. nehe nu ska jag faktiskt studera lite...


Sound: Tracy Chapman-She´s Got Her Ticket



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0