< Home

Ni utan vingar..

Vilken dag!
Liten snabb uppdatering,har fått hur många fina grattis hälsningar från mina vänner o bekanta. Tusen tack:D
Har massor att skriva av mig om men det får nog bli ett inlägg om det imorrn.
Men vill bara berätta hur dagen varit lite. Vaknade av ett sms 05:30 av min underbara Muttis som sjöng lite för mig fast utan ljud:P Söt. Sen bar det av att jobba,hemma åter igen vid ca 11 tiden. Surfade lite,lagade mat,gjorde mig i ordning och bakade tårta. Mycket god sådan har jag hört:) det är skoj. Kommer upp bilder på både presenter och den beryktade rosa tårtan.

Presenter.
-Förutom alla fina ord och kramar från er underbara har jag fått..
-Hudlotion,Bodyscrub,Showergel (samma seriemed papaya doft:) 3st handdukar och ett mega fint o roligt duschdraperi. Inte nog med detta så fick jag en spa-kväll hos henne ikväll:)..(Muttis)
-Rosabländer (Brorsan) och (Linn) plus att hon fixade mitt Ps:)
Från La familia..
-En kladdkaks form som man kan lossa kanterna på,mycket användbart på ett hemligt recept. (Cao)
-Kladdkaka
i form av en Ängel,bakad av Mamma Magnusson,Mjölby gåva av (Von Bach,Hanna,Sahara)
-Ett ur fint mobilsmycke i form av en Ängel (Von Bach,Hanna,Sahara)
-Två jätte vackra Ljuslyktor med fågel motiv på (Von Bach,Hanna,Sahara)

-Ett bidrag till min skrivare:) (Mamma,Niclas,Kevin,Quila)
-Donna BodyLotion (Mamma,Niclas,Kevin,Quila)

Helt underbart fina presenter. Super tack,bilder kommer upp imorrn...
Måste berätta om La familia medlemarnas galenskaper. Rörd så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Tack till er alla som har förgyllt min dag med närvaro och meddelanden!
Älskar er.

Nu måste jag ta bort min facemask,Muttis och Jag har spa-kväll. :D

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0