< Home

Stomp the yard



Okey laddad med så sjukt mycket energi såg Stomp the yard  nyss,finns det något underbarare än att känna musiken som fyller hela kroppen med rytm.. Ahh vill dansa.. :D
Att man kan få så mycket underbar energi,wiie feel it!!


Igår hade jag fin besök Förste Sekr var här på en fika. Jo,jag tackar här snackas det vuxenpoäng när man åker från Mjölby för en fika.
Tredje dagen jag säger detta men La Familia is the shit! Säger bara vi gjorde det!! Helt sjukt,det gänget..grymt!
Snacka om att vara lyckligt lottad,spelar i ett galet lag med utomordentligt fina människor. Kommer hem och har utomordentligt fina människor även här.
Mycket har hänt i livet men lärt mig att ta vara på det små glädje ämnena.
Dock kommer tankarna till er som lämnat oss alldeles för ofta,men då har jag jue mina små änglar som finns runt mig..

 Änglar finns,alla bär bara inte vingar!!


Annars händer inte mycket återigen till arbetsmarknadens förfogande..:/ Surt..
Frågan är om det blir E&E´s städcrew i Örebro framöver..? Hahah
Då vare dags för lite mat igen,svar ja jag äter jämt. Men tusan det är jue så gott.. Sen träna ut lite energi :D Love it!


Dagens styckesindelning tilldelas Nea som är lite för blond för hålla rätt på vilken rad hon precis läste.. Virr virr på henne! :P


Dagens soundtrack;Flo Rida ft T-Pain - Get Low

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0