< Home

Tvådelad

När man väl valt åtminstone åt vilket håll man ska åka på sin resa,just då börjar det bli problem,varför är det så?
Vägen blir krokig,är det någon som försöker säga mig något.
Är verkligen tvådelad just nu. Vet vad jag borde gö,samtidigt så vet jag vad jag vill gö. Och som jag brukar säga till alla andra,följ hjärtat så kommer allt reda ut sig.
Va säger då hjärtat Emelie.. just nu verkar det som att även hjärtat tänker för jag hör bane mig ingenting.

Vissa stunder i livet så flyter det på så himla bra,andra däremot är det som om dagen aldrig tar slut. När man börjar räkna dagar/månader/år det är då jag blir rädd. Hur många dagar på året går en bara förbi..(?)

Ni vet hur barn fungerar när någon tar godis av dom,då blir dom först ledsna sedan klurar dom ut någon smart taktik över att komma åt det gömda godiset i skåpet. Allt som oftast så lägger den som tar godiset det i ett skåp som är för högt för att barnet ska nå det. Då måste något agera pall.
När man väl nått sitt mål så hoppar man ner och låter pallen stå.. Full av glädje att nåt godiset och börjar med exalterad blick att äta igen.
Varför glöms alltid pallen bort.. Var det inte tack vare den som man nådde målet?

Alldeles för ofta behövs det så lite..så lite att det inte ens knappt är märkbart men endå så stor inverkan.
Likt en platta på spisen,inte lätt att koka något om den är på noll. Med en lätt ansträngning så har man vridit den till sexan och saker börjar hända.. Om folk bara visste.. En sådan liten liten "ansträngning"



Får sätta ut dagens Grattis till ett gäng idag.

Ferry-körkort,Grattis!
Cornelia-Landslaget 11 Feb,Bosön,Grattis!
Cao-Landslaget nu,Bosön,Grattis!

Ni är grymma och stolta att ni är La Familia godingar!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0