< Home

det är bara två avklippta ben som ska kunna sätta stopp nu..


Nu händer det grejer.. Lite nervös nästan.. haha, ska Springa idag första gången sedan allt skit började bråka med mitt immunförsvar. Ska bli intressant och se hur det går.. blir nog löpband och en full ladda mp3 som får leda mig fram till andra,tredje och varför inte fjärde andningen:) Kan verkligen behövas. Haha!
Fick lite nyheter från la familia igår, hösten känns mycket intressant helt plöstligt. Hösten 2008 jag ska ge mig tusan på att kunna spela så är det. Jäkla ledband:(
Någon som försöker säga mig något?
Bäst för dig att det inte är så, för du ska vara tyst, tro mig min vilja är större än du någonsin kan ana. Don´t mess with me..:) haha (rädd va:P)

Nu ska jag slänga in dom sista låtarna och bege mig till el gymos.

Dagens planer då?
Gymmet
Plocka iordning lite hemma
Klippning (äntligen!)
Hänga med flickorna Tuppa och Nuffi:)
Fest (utan alkohol?) i lkpg med Nea.

Dagens lyckorus; Löpning:)




Bilderna ovan står för allt vad La familia betyder,glädje, vilja(!),laganda,vänskap,stolthet,kunskap.
Tjejer nu jäklar ska vi vända trenden!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0