< Home

Hehe.. eehh Heehee :)

Efter lite kurerande av mina halsmandlar så känner jag mig mer redo för ett gympass nu än tidigare. Halsen känns okey, ingen smärta nu så kör ganska lugnt idag. Vill inte utsätta mig för något onödigt.

Har precis gjort klart tre av mina USA fotografier i PS, fan va snyggt det blev om jag får säga det själv:) Nu ska jag lämna in dom så jag kan få dom utskrivna och uppförstorade till måtten som jag inte riktigt bestämt mig för ännu.
Blir nog riktigt coolt bara framkallningen blir som jag hoppas, skulle vilja gö det själv egentligen men har inga grejer hemma för att gö det. Tycker att dom är så slarviga på fotolabben, alltid har dom slarvat med att blåsa bort dammkorn som ligger på negativen, (dom vita "prickarna" som syns på korten då och då) riktigt irriterande..:(

Hittade lite kort på min favvo Muttis med.. Så underbara minnen vi har det är helt galet! KÄRLEK!
  


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0