< Home

Jag bröt ihop..TOTALT!

Finner verkligen inga ord för vad som skedde idag på uppvärmningen, ni kommer inte att tro mig.

Jag skulle gö "comeback" idag, vi värmde upp allt kändes grymt bra! Gick och töjde lite försökte fylla på vätskeförådet en sista gång. Ut till nästa övning, känner att det är ngt skumt i låret (lite stel känsla) så jag går och får massage på det sen tillbaka in i övningen igen. Det skulle jag inte gjort.. Slår ett pass sen PANG! Hela framsidan smärtar något enorm, en muskelbristning !
Detta händer inte!!!!
Jag bröt ihop totalt, så jävla arg är jag kom inte nära mig dom närmaste dagarna!!!!



FAAAAAAAAAAAAN!





Underbara du med dina fina ord, kom hit kvinna!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0