< Home

Lyckopiller

Något som ibland blir med råge underskattat  är det ledighet. Ska njuta och umgås med vänner hela helgen, ser så mycket fram emot det.
Ikväll blir det en uteservering och en orienterare till sällskap:)
Idag har jag gjort min godaste Lasagne hittills.. (det är inte så svårt att klara av med tanke på att jag aldrig gjort en förut)..hihi.
Skön att ha avklarat en jobb vecka, inte alla gråhåriga är snälla... Somliga av dom!!

Dagens lägenhetsstatus;
Flyttkartonger huller om buller.
(Blir inte riktigt klok på att inte ha pengar och fixa ordning lgh, bara soffan som ska vara kvar av det jag har nu:S)
Dagens lärdom;
Allting har sin tid!

Imorrn ska jag få träffa Hjördis..(Anna:) Underbart se om magen hennes växt något,så mysigt med bebismagar.
Jag går som på moln just nu, var på feelgood förut, skönt att kö ett ordentligt pass. :) Snart är man tillbaka.. Älskar att träna!!!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0