< Home

Naturkatastrof vs koncentrationssvårigheter

Att hitta lösningar till att underlätta surfandet ute i solen är nästa projekt..:) Har för mig att jag sett ett program, säkert när jag varit barnvakt åt Kevin och kollat på Hjärnkontoret att dom gjorde som en låda, typ tog en skokartong och hade över skärmen.. Haha nice, ne så illa är det inte att jag tänker gö det. But still..


Inte riktigt den bilden jag vill ha på min skärm. Å andra sidan vill jag inte heller sitta i skuggan.. haha. Som ni märker min problem går under kategorin Världskatastrof/Naturkatastrof.

Denna gång har jag solen att skylla (ser i  stort sett inget av det jag skriver)  på när mina stavfel och andra missar i det svenska språket i dess skrivande form dyker upp på bloggen.:)

Tro mig idag har jag varit så ofokuserad på jobbet, ni skulle sett mig, tappade väskan när jag cyklade, tappade mobilen  även denna gång när jag trampade på som tusan på cykeln.. Sen kanske kombinationen cykla och prata mobil borde mer vara ett problem bland det manliga könet (två saker samtidigt lärdomen) men i detta fall tar jag på mig de..:
Kan jue inte sluta tänka på dig.

Snart kommer Ellikaramelli hit::), kvinnan har varit i dalarna på semester och vi måste uppdatera varandra om procenten inom och utombords.. Just nu 100% på båda för min del, tihi!

Dagens tanke; Till alla tjuvvakter som får sova skift för att rädda sitt kryp in..:(
:P

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0