< Home

som ett brev på posten

Varför vaknar man ALLTID så tidigt på sina lediga dagar? Hade ställt klockan på 08.30 för då fick jag sova ut lite, men vaknade redan vid kl 05.00.. : S
Är så himla orolig för dig och det som spökar i din hals.. Samtidigt som jag är såå orolig så vaknar jag upp varje morgon med mer och mer ont.. FAN! Vi börjar jue träna på tisdag, vägrar få något igen. Men ska springa till det kära drog-huset idag. Är inte så jätte förtjust i tabl men med min hals vet jag att det behövs.

Sista dagen med Muttis.
Snart dags för morgonpromenad sen en sväng förbi gymmet så benen kan få sig ett litet träningspass. Rehabträning idag med, BORING!
Om inte foten funkar nu när jag kommer tillbaka, fram med skyddsutröstningen någon med nr 12 kommer att bli galen!

Måste lösa boendet till Europride med, allt kring det bara måste(!) lösa sig. Vilket tränare lägger in ett träningsläger 1-3augusti? Har man ingen skam i kroppen.. ahh!

Köp/Ladda/Lyssan på Coldplay-Viva La Vida, gillar albumet massor, grymt bra!

Dagens schema;
1. Morgonpromenad
2. Ams.. (why,God why!!)
3. POSTA BREVEN!
4. Träna
5. Muttis och Emelie´s avksed.. BUÄ.
6. Bestämma dejt med Fröken Gravid i M-slätt.
7. Bege mig dit..
8. (.................................)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0