< Home

Tvätthögen+min syster i id-kort format=sant

Vad händer i min hals egentligen.. Känner av den igen, och vill verkligen inte bli sådär sjuk igen, så tänker till både en och två gånger innan jag tränar ordentligt.. (inte likt mig kanske:P )
Jag gö nog så att jag tar med mig sakerna till jobbet och ser hur halsen reder sig under dagen, abstinens(!) på hög nivå.
Sen hoppas jag att det är en person som mår lite bättre idag, vill träffa dig sååå gärna, det återstår och se allt eftersom dagen löper på.

Fick finbesök av syster igår med, så jäkla rolig. Hon ville låna mina ena Nudie jeans som hon hade på sig i fredags. Jag förklarade läget att efter vissa incidenter ledda av henne så har jag slängt dom i tvätten och har inte vågat vända ut och in på dom.. Fröken tar tag i saken och går och hämtar dom i tvättkorgen.. Till sin stora förvåning så ligger hennes id-kort där..
HAHA!
Att hon inte saknat det.. inte lätt att inte ha körkort gumman :P


Nee men shit nu måste jag åka till jobbet. Se vad dom äldre har på hjärtat idag:) Lovely!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0