< Home

tankar

Det var egentligen inte meningen att jag skulle skriva ner något för ett nattligt inlägg , men det blev tydligen ändrade planer.

Du gjorde entré i mitt liv först genom en handskakning som har utvecklats och resulterade i ofokuserade arbetsdagar, tankspriddhet, leenden stora så jag får träningsvärk ofta tackvare några ord på en skärm.
'Du vet om det, men skriver det ändå...
Kan verkligen inte sluta tänka på dig och vill vara med dig hela tiden.
När du går in i ett rum vill jag bara ta tag i din nacke och kyssa dig...Het som få!
Utstrålningen är oslagbar!!

Detta kan jag inte släppa.. det är något speciellt med dig och jag tänker ta reda på vad!!









Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0