< Home

picture perfect

Emelie kan inte sätta fingret på denna skumma helg, men en sak kan jag sätta fingret på vad som har bidragit till en helt underbar känsla, det är snarare vem som har bidragit till den. Träffade en person för första gången i Fredags som jag bara inte kan få bort tankarna ifrån.. Den personligheten och utstrålningen är helt perfekt...
Ditt leende smittar av sig, ville egentligen aldrig gå upp.
"Den som väntar på något fint kan aldrig vänta för länge"
Med det smset och en knippe rosor senare så var mina läppar mot dina givet..Galna är ni:) Lovar tar det inte för allvarligt, ursött va tusan!

Var lite festligheter som speglade denna helg, att umgås med vänner och nya bekantskaper och gamla ansikten som man saknat grymt mycket värmer hela min själ. Har fantastiska vänner, älskar er så!
Jobbångesten är total, men eftersom jag vet hur morgondagen kommer att se ut så kommer jag lätt överleva, men skönt att klottra ner lite tankar på väggen.
Borde verkligen sätta fart med att dra ut fotona till tavlorna, och snickra ihop möblerna med.. ahh nu ni börjar karusellen att snurra igen.

Imorgon är det intervall träning på hög nivå som gäller, mycket nöje :S!
Så grymt sugen på att lira boll nu, snacka om att jag är fotbollskåt just nu. Närkamper, passningar, skott, löpningar, känslan är obeskrivbar.. Samma känsla som när man kliver på gräsmattan efter den låånga tråkiga försäsongsträningen på gruset.. Obeskrivbar!

Vet verkligen vad jag ska drömma om i natt, ska leta efter ett vitt hus, smyga mig in...

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0