< Home

Mot andra halvlek!

Halvtidsvila sommaren 2008!
Låt mig summera denna första halvlek i lite bilder..

   
   
Sommaren började med jobb på ÖFF, och sen jobbade jag som ledare och vi hade sjuukt kul!! NOT..(hahaha)


 
Småttingarna klädde upp sig för lite bal och helt plötsligt så var La familias flickor stora.. :)


     
Har spenderat mycket tid med alla olika människor, somliga manliga strippor en annan var reseledare i spelarbussen den siste är bara för underbar. Måste leka med Charlie mer. Sista bilden är bara klockren,haha (internt).Som ni märker är det olika former och årgångar på mitt umgänge, därför är det så bra:D!! HAHA
Utan min kladdkaka går det inte.Ser lite mindre fin och god ut, men OH MY! så god:)

Mums!



När man jobbar inom Hemtjänsten så ser man väldigt mycket vackra saker och många ögonblick man vill förverkliga, hade jag haft lite mer tid och mer "tillstånd" så hade man kunnat fota så himla mycket.
En förmiddag så hade jag mobilen med mig och var tvungen att bara ta detta kort,riktigt dålig bild men känslan jag kände.. Åhh underbar! Dessa äldre människor, vilka underbara och UDDA människor:D

Det finns mer som hänt i första halvlek men dom bilderna är inte tagna så någon annan kan se dom, dessa finns i huvudet.. Mmm! :)
Skulle kunna fortsätta med bilder i all oändlighet men detta är bra för nu!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0