< Home

Överraskningar

Ska försöka berätta en sak för er,börjar från början så får vi se hur många som hänger med i slutet på inlägget.

Det var en gång...
Jag fick min post i vanlig ordning, tittade igenom den, det var blandad kompott som vanligt. Hittade något fint papper som liknade i mina ögon reklam, men av någon anledning öppnade jag det för jag var inte helt hundra. Det såg ut som en inbjudan till vad det stog någon fest. Det var på ett forum på nätet som man skulle in och anmäla sig på. Hemsidans namn var 080808 bara det ringde klockor. (En gammal polare ska ha barn då, men det var ändå inte rätt, hon ska jue ha barn inte fest). Jag hittade ingen mer info, ingen hade skrivit på forumet så jag lade bort det och det föll i min senilgrop.
För ca två veckor sen fick jag ett sms av Carro Österholm där hon ville se om jag anmält mig till festen. Fattade noll, sen skrev hon hemsidans adress och då gick det upp ett ljus för mig. Det var alltså Carro och Rickard som hade knåpat ihop något party. Carro som jag känner mest av dom två är jue himla duktig på fester och överraskningar.
Veckan fortsatte utan att jag haft tillgång till internet, när jag väl fick det så skrev jag in adressen som jag fått och då hittade jag ganska många inlägg. Jag satt bara och log när jag läste, många som anmält sig och ena gissningen var bättre än den andre.. Men någonstans i huvudet så tänkte jag bröllop, det är jue ett datum som är gjort för sådana aktiviteter:) Så anmälde mig på en gång och Marcha´s anmälning är på ingående.
När jag hade gått av mitt pass på jobbet idag tittade jag på mobil och såg att jag fått 2 sms samt 1 missat samtal.. (Hm..)
Första smset var från Carro där dom bjöd in till Vigsel i Öberga Kyrka 080808. Sååå underbart...! Bröllop!
Åh dom kommer vara så fina, undra vad the twins ska ha på sig..:)
Andra smset var från Marcha "Ring så fort som möjligt:)" Nyheten hade nått henne.

Är det inte hur roligt som helst med Bröllop och fester som inte riktigt är som andra.. bara som denna inbjudning. Galet skoj:)

Idag kom Nerf och mannen till staden.. Som jag längtat, hoppas på att få träffa henne på torsdag. Imorgon var det släkten som gällde:)
En vän som alltid finns för en, nästan min första (nee inte min enda:P) i Motala när jag flyttade hit.
Guld är vad hon är!!

Var och testade gymma lite förut med, Daniel stod för sällskapet under passet. Känns knepigt i halsen, typiskt. Vill verkligen kunna springa:S Ahh.. Ska jobba som ett as med löpningen så fort jag är bättre.
Suck!


Dagens sound:Jason Mraz-Details in the fabric

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0