< Home

Helgen

Well well well då har man varit på Köpings stora hemvändar fest. Trevligt delat med magont och en massa skratt... :) När man är nykter uppfattar man väldigt mycket roliga saker som man lätt inte snappar upp när alkoholhalten har intagit blodet..
Träffade Innebandy och fotbollstjejerna också eller några sprang man ihop med, såå längesedan, 10 år sen sist jag såg dom. Det är länge:S  När jag står där med Jeppe ´ser jag lite välbekanta ansikten från min nya hemstad.. Einar, Jani och Anna L kom gående.. trevligt med lite Motalafolk i min lilla stad.
Idag hann jag en lite sväng förbi Varamon och träffade där Muttis & Johanna , älskar verkligen stranden.. Patte, Conny och Törnis kom förbi också och vi hade lek med boll;) alla tyckte det var så skoj.
'Efter Sverige-Ukraina matchen så åkte jag in till Mjölby för att umgås med babesen, vi kom på den brilljanta idéen att spela Volleyboll så Mange, Bettan, V.B och Gustaf Hedeberg åkte till Skogsjön, första gången jag var där btw, när vi väl kom dit stod det tre själar där som vi snackade ihop oss med så körde vi lite match. Riktigt trevlig Söndag.
Imorrn ska jag gö min första introduktionsdag i Mjölby, nervös, men så är det väl alltid när man ska börja på nytt jobb. Fast detta är lite speciellt..

Godnatt kära vänner.

P.s Imorrn ska jag nog gö min debut på Lundbybadet (ute) också.. inte illa, två stycken isf på två dagar. D.s


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0