< Home

låt mig svimma

uhh detta inlägg kommer att ta tid. Just nu ligger jag på en madrass (stavning noll koll) i min lgh,min underbara familj flyttar åt mig. Kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig har mått så här dåligt.
Vaknade igår morse med feber och svullen hals, direkt fattade jag vad som höll på att hända..halsfluss. Har det runt 6-8 gånger per år. :S
Jag blev sämre och mami fixade en tid på VC fick träffa läkaren som inte behövde ta nå¨gra prover utan såg på en gång va det handlade om (trodde han åtminstone). Fick penicillin och en remiss till hals läkaren på US. Hoppas innerligt att han vill op mig. När det nu blir..
Hem åkte vi och jag blev ganska mycket sämre, inget hjälpte mot min höga feber.. Panik känslor då halsmandeln är så stor att den nästan stryper mig.
Framåt kvällen blev mami orolig p.g.a att jag hade så ont så jag fick en tid på Jourcentralen. Fick träffa doktorn igen och han tittade mig i halsen och frågade direkt om jag fick ta prover på VC, vilet jag inte fick då den läkaren var hel säker på att jag hade fluss. Men den diagnosen stämde inte riktigt, denna  doktor kunde med 80% säkerhet säga att jag fått Körtelfeber om det inte var de så var det en halsböld.


jag vill bara svimma så jsg slipper må så här dåligt..

tack alla som hör av sig.
Muttis I need you

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0