< Home

Longboard life

Yes kärlek vid första ögonkastet.. Lisas longboard och jag!
Haft en kalas dag med många humörsvängningar. Trevligt som tusan. Introt gick bra, fortfarande kluven men lite mer åt det andra håller är jag helt klart.
Snart flyttar jag gott folk, sjukt skönt och tungt på samma gång.

Det finns människor som man bara fastnar för, man liksom kan inte få bort dom från näthinnan. Dom människorna som har det där lilla extra som just du ser, du känner de genom er ögonkontakt. Det liksom överförs.. Du vill röra, prata , skratta tillsammans med denne person du aldrig tidigare sett.. Du känner att något är i luften när blickarna fastnar vid varandra. Att en känsla av någon så okänd kan vara så närvarande, är det inte otroligt härligt.
Ett fint leende säger mer än ord!

Ska upp tidigt imorrn, en promenad till gymmet sen Varamon hela dagen(!) för lite plugg i underbar miljö. Kan jue ha det sämre :)

Hittade en låt idag med..
Heaven is a place nearby, så himla fin text!
Rysningar, saknaden tar överhanden ibland.


Tycker inte om att människor ändrar sig från deras goda jag! Du är bättre än detta, hoppas du inser det snart med.

Ska lätt fundera över att införskaffa mig en longboard, snowboard känslor fast mitt i sommaren, utan snö:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0