< Home

Noooot

Så typiskt tror jag håller på att bli sjuk, väldigt orolig att det var magsjuka förut. Kom hem till Mami efter snålskjuts av några läger flickor, kommer in i hallen och Mami kläcker " Hur ser du ut unge, du är kritvit i ansiktet" Thanks mami, jag känner mig grön..
Uh.
Efter lite mat i magen däckade jag, med andra ord ingen flytt idag, får börja efter sista intro dagen imorrn.
Äntligen har man tagit sig igenom F12,F13 och F14 lägren. Ahh det var en pärs på slutet.
Tittar till på en liten tjej som hette Felicia på F13 lägret och bara stannar till.. Så jäkla lik Hanna Ljungberg så hon fick ett nytt smeknamn stackarn Ljungan ;). Så är det ibland.
Attitydsproblem på Petters grupp.. skulle vilja säga ett och ett annat åt dom.
Så hur var det nu då.. Jo absolut, hur kul som helst om man bara ser till vilken åldersgrupp som var roligast att leda så var det nog F12, men fick ut mest av F14. Men bredd är kanske inget så där i längden för mig jag vill isf till elit.
Om man ser till hur jag det varit i ledargruppen på dom olika lägrena.
Finspång var klockren tackvare Evelina-den söta ;) och Väderstad var för att citera en "stor" pojk:P "Fyra nyanser av Tony"
Haha!!
Såå sjukt skoj jag haft ihop med det gänget så ni anar inte..Tro mig mer citat kommer jag är bara för trött för att orka tänka på dom, finns ett gäng klockrena..
Jag är så himla sugen på att jobba imorrn....
.... NOOOT!:)
HAHA.

Nu är det dags, fotboll och sängen, ska bli fantastiskt att sova i sin säng.
Kollektiv i all ära, älskar det livet verkligen, men då vill jag välja sambosar:P Hiihi

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0