< Home

Runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt

Vilket tempo, vilken effektivitet det kan bli på en ibland.:) Då var förrådet tömt och lgh skinande ren, nu ska jag bara köra bort lite saker till nya förrådet, hämta lite sängkläder och träna.
:D

Dagens stora jäkla GRATTIS går till La familias Studenter
Linnéa aka Nea
Sara aka Sahara/Khilan
Sarah aka V.B
Hanna aka Mange
Jennifer aka Ferry

Dagens sound: Student sång

Klockan 18.00 ikväll lämnar jag bort min lägenhet till främmande folk.. uhh lite läskigt är det.
3st Stockholmare kommer,lät hur trevliga som helst, men det är nästan självklart när dom är från Sthlm. Lovet it!

På grund av inget nät och en himla massa jobb i helgen så kommer jag inte att uppdatera något större här.
Idag är det som jag nämde ovan. Mycket som ska gö klart innan det blir mat och fika i Mjölby:D
Imorrn kl 06.45 bär det av till Finspång för att vara ledare på ÖFF-läger kommer hem någon gång på Söndagen.
Hoppas på bra väder, snälla orkar inte regn när man ska stå ute..:S

Lycka till alla cyklister

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0