< Home

Skamvrån

Finns inte riktigt ord för dagens bedrövelse. Det var första gången på länge som jag verkligen inte ville titta mer, jag ville bara att matchen skulle ta slut så jag slapp titta mera. Usch och fy så dåligt spel det var ute på planen idag. Vi var dåliga och stödet på sidan var dåligt som f-n.
Den rent ut sagt förbaskade kommentaren/ultimatumet som ställdes mot våra ansikten direkt efter matchens tackande.. Helt sjukt.
Så nu har jag bestämt att jag inte ska se en match till från sidan, Antingen spelar jag eller så håller jag mig borta.. Så jobbig säsong hittills för er på planen som kämpar och för mig (nu pratar jag bara för egen åsikt, självklart jobbigt för alla) att sitta och titta ,försöka och peppa och få in någonslags positiv känsla (go´) i laget. Har knappt spelat 3 matcher denna säsong.. Närmare bestämt 2½ match och det kryper i min fotbollskåta kropp..:S
FAN

Just nu befinner jag mig i något som kan jämföras med KAOS!
"Det ser förjävligt ut" Haha
Men så är det, min lägenhet är upp och ned kan man bäst summera det. Flyttlaset nr 1 har gått och det blev till förrådet. Upp och tog lite mått i nya lyan och insåg att lite möbler ska jag snickra ihop så jag får det som jag vill. Sen vill jag ha en schysst väggmålning i sovrummet, ska man glutta runt lite och gö det själv eller hur blir det. Graffiti är stuket jag vill ha.
Har packat ned nästan hela lägenheten nu så det är skönt. Men rörigt värre.

Imorrn åker jag på ÖFF-läger nr 3 i Väderstad. Halva ledar staben är i Finspång och Vadstena:S Men Johan, Petter, Jag och Tony reder nog ut detta läger endå:D
Denna vecka kommer bara att springa ifrån mig.. Får gö det bästa av situationen.

Dagens sound: Coldplay-Viva la vida (albumet)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0