< Home

Två avklarade, ett läger kvar.

Lord, inte kunde jag minnas att man hade så mycket energi när man var 12år. Precis hemkommen från ÖFF-läger F12 Väderstad . Så underbara på alla sätt och vis men shit vilka viljor.. Många åsikter och viljor på samma gång.. Hehe..
Säger bara att min grupp Sverige gänget var bäst;)
Synd bara att inte landslaget kunde prestera men det är i vanlig ordning. Är det någon mer än jag som tycker att det verkligen borde varit Bye bye för Lagerbäck tidigare?.. Nu måste han få gå... Använde inte ens alla byten.. och i vilken minut bytte han in Allbäck?. Fegis säger jag!!

Under lägret som var nu tog vi upp ämnet mobbning och fick precis ett samtal att vi fått helt fantastiskt med beröm att vi diskuterat ämnet och att vi sett alla tjejerna. Det är detta som berör så himla mycket.. nästan tårar.
´
Helt perfekt sammansättning av ledare har vi varit, så jäkla skoj. Tonys historier, undermedvetna heta blickar mellan två ledare, goa människor och massa skratt..

Dagens blir dagarnas citat:

"Det var det sämsta, det sämsta, det sämsta vi har sett."
"Ut med Lagerbäck och in med Tony Krafft"
"Era jäkla pissluder" (haha ingen fattar mer än vi ledare, tur är nog det)
"...jag och min bästis Totte..."
" Jo men det var så här.. och då gjorde vi så (45 min senare), och sedan gjorde vi detta och jag sa..."
"Fö´uut"
"Där sitter jag med mitt morgonkaffe och läser aftonbladet och ser dom där kommentarerna,det är jue straffspark!Skulle inte du gjort så mot mig Jonas?
-Jo.. Jo det skulle jag nog
-Eh Jonas nu tycker jag du ska be om ursäkt!!"
-Jo ehm, jaa Ursäkta.
-Det är okey för den här gången, men inte en gång till!!!"
"Min pappa är 55 år och är flintis som Tony, fast pappa har lite mer hår, så Tony är nog 55"
HAHAH

Underbart!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0