< Home

fifty.fifty

Bloggandes framåt småtimmarna börjar bli en inte allt för trevlig vana.. Emelie borde sova men på något sätt så är jag inte trött.
Med tanke på timmarna sömn jag snittat denna vecka och tidiga morgnar (stavs det så)..aja. ni fattar..
Poänglöst vetande men iaf..

Som jag "ältat" ett par gånger tidigare och kan säga det lika många gånger till för det verkar aldrig gå in.
Vi lever verkligen i en bubbla som innehåller samma blandning hela tiden.
Ibland önskar man bara att det skulle fela lite på blandningarna så det blev och gjorde skillnad. Man försöker att gö skillnad men det är inte tillräckligt att märkas i den stora mängden.
Kan låta som att jag klagar men det gö jag inte jag bara undrar om der är så här det ska se ut?
När alternativen kommer upp så håller blandningen ihop allt vad det går för att det är det trygga,det rätta.
Spontanitet och trygghet går inte riktigt hand i hand hela vägen.
Önskar bara att ni som ska/borde röra om blandningarna och finnas där att ni gjorde det,och trodde på det.

Denna vecka tackar vi innerligt för att vi fr.o.m nu har 4 träningar i veckan plus match, Underbart!
Dötid är det värsta som finns..

godnatt

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0