< Home

Framtid och beslut.. inte min grej.

Ny dag,nya möjligheter eller vad säger man.
Igår var jag på möte med min gamla idrottslärare det var mycket givande. Fick mit lilla huvud att börja tänka på framtiden,tro mig det luktade brännt. Fick huvudvärk p.g.a att jag inte vet hur jag ska gö.
Alternativen ser lite ut så här.
Min tanke har varit så här fram tills nu..
Komvux Motala ett halvår till,sen jobba sista halvåret innan jag söker in till Umeå.
Alternativen som jag tittar över nu är.
Läsa klart kurserna fram till sommaren på komvux,jobba ihop pengar. Brasilien;) (?) voluntär jobb,resa runt. För att nästa höst söka in till Bosön idrottsfolkhögskola , ett år går bort där. Sedan hösten efter Umeå Univ. (?)
Nästa alternativ är
Söka in till Bosön redan nu till hösten,och söka Umeå nästa höst. Problemet då är att jag inte har varken pengar och fått resa som jag helst skulle vilja gö innan jag pluggar mina uhhh 5.5 år! Usch!

Tankarna är många och ett beslut bör tas snarast.- Blir kanske ett besök uppe i Sthlm nästa onsdag.
Den som lever får se.

Tack,
Bacon för att jag får känna mig som en högstadiepraktikant och får en Merci chockladask.
Cao
för lånet av underställ:) och för Bacons och Min inbjudan. hehe. Du kommer önska att du aldrig bjöd oss,,hehehe.

Idag blir det lite ams besök/möte,söka lite jobb och lite plugg på bibblan(?) med Muttis , snacka om att vi är dom POPULÄRA på vårat eftertraktade och uppskattade jobb.
HAHA.
Sedan blir det lite jobb ikväll och lite träning. Sen har jag kanske tro det eller ej lite dötid:)
Wiie.
Förslag någon?

Sound;
The Killers-Jenny was a friend of mine.
Den får jag tacka orienteraren för ;)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0