< Home

Grottmänniskan

En stycke klippblock har jag skakat av mig idag,provet avklarat!
Lättnad,nu är det en lektion kvar sen lov,ska faktiskt försöka ta tag i mitt pluggliv ordentligt på lovet..vore skönt att skriva klart projektarbetet i Nk B. Ha det gjort så slipper man ha det släpandes sen..
Bör verkligen sätta mig ned och läsa in till det stora Verbprovet i engelskan.
Pallar vi sådant (?) skulle inte tro så.

har precis haft en mycket givande och mysig dejt , många nyfikna är det. Säger bara så här,bästa kvällen på länge
;) hahahaha.
Såg filmen SWITCH ,säger bara se den! Sjukt inspirerande och bra.Inte för att en annan hoppar (åtminstone inte frivilligt) när man åker bräda. Men att se pudersnö i mängder och dom otroliga bergen.. Det ger mig Ha begär!
Vill bara känna vinden i håret och ha solen i ögonen när jag åker backarna.. men nej nej inte i år:S

Liten livskris med, japp ni läste rätt, 22åring med livskris. Härliga tider:D

Förövrigt är det lite happenings i veckan..
Invigninsfest
Gullbergfest-utgång
Middag Mami (?)
Lov:)

Sound:
Volbeat-Pool of booze booze booze
(vill tillbaka:S)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0