< Home

Joo men viiissst

Ojj så kul det har varit denna helg. Igår var det så himla lyckat,det kommer upp bildbevis så fort mina kära La familia medlemmar har skickat över lite bevis:D
Helt galet hur mycket vi skrattade igår. Nylonstrumpleken har nog satt sina spår på allas våra skrattmuskler!:)
Får tacka för bäddsoffsplatserna vi la familia medlemmar fick låna av en klubbmedlem,haha. Va gö man inte för varandra.

Matchen igår vann vi med 2-1, kände på uppvärmningen att mitt förbaskade knä inte höll. Så blev vad man skulle kunna kalla det lite smått irriterad på att det är så himla typiskt att jag ska fixa en sådan här sak inför seriestart.
Det var utbildning på Södragården i går så vi haffade Johan Holmberg (tror han heter så), han sa att det förmodligen inte är något allvarligt men ordinerade balans och lugn träning i veckan.. jogga rakt fram om jag kunde. Vilket jag verkligen tror att jag kan.
:S Suuurrrt

Nu ska jag äta pasta hos bea,gott. Sen blir det att smaka på när Von bach´s och beas after eight kladdkaka. Sen ska jag titta när Von Bach blir märkt för livet.. wiiie love tatueringar!
Ljudet ger mig rysningar.. LOL
Sen hem o plugg:S

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0