< Home

Orientering

Var hos bror igår med folket hemifrån och Morris och Linda. Det var verkligen jätte trevligt. Skrattar alltid så mycket när jag träffar dom..
Väl inne på Harrys träffade jag så många mysiga människor. Japp,väljer det ur töntiga ordet mysiga för att det är just vad dom är,mysiga alltså haha.
Dansade hela natten lång,finns det stammisar på denna sida vet ni att jag älskar att dansa, i början var det lite lättare men sen var alla som packade sillar (packade kan gott och väl stå för två betydelser i detta sammanhang)..:)  Musiken var helt GRYM igår!!!!
Ne,jag måste börja säga ifrån. Så är det. Det är inte så allvarligt som det låter med det måste jag verkligen. Det är inte jag att inte gö det,märkligt att det kan ha blivit så..
Vilket fall som helst blir det inte harrys på ett tag.
Tack bror för att du bjuder din stenrika syrra.:)

Det enda jag kan gö är att tända en lampa åt dig så du hittar rätt stig att gå på. Kan inte leda dig för det är bara du som vet vilken som är den rätta vägen.
Man måste nog fummla lite i mörkret för att kunna höra vad hjärtat säger.

Om du aldrig går vilse,
finner du inga nya vägar.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0