< Home

Påsk påsk påsk påsk påsk påsk

Påsk vare här..
Sitter i sängen nu med Von Bach,sweet. Lånade ut min soffa till en för mig främmande människa (haha, det kunde ju varit så iaf:) Men utlånad blev den,spoonade med bachen i sängen.:D

Igår då.,helt galet skoj som vanligt. Syskonen Gullberg hade party och det kanske var den mer "stillsamma" festen dom haft men kul hade vi ändå. Menar hey vilka hittade dom kluriga äggen,(åtminstone två av  dom:)
Hehe
Sen bar det iväg till den årliga Påskasmällen på harrys. Motalas "man-ur-huse" helg..Eller?
Först var det faktiskt lite folk,men det stapplade in mer och mer jue senare klockan blev.
Stötte på många kära gamla ansikten,trevligt värre.
Bl. a Calle som jag inte sett på shit jag vet inte hur länge. Mycket östenssons snack eller..haha.

Just det, fick en kommentar igår , som var i nivå med " Jag har en kompis som behöver lite hjälp,eller Min kompis, Jag känner en som" (jag ni fattar)
Yngve skyllde på att Helge kollade min blogg och därav att han smög sig in titt som tätt.. Välkommen Yngve säger jag:D Men du behöver väl inte lägga över det på Helge eller.. haha. Nevars skämt o sido.. Bild på pojken kommer. Det är jue ett måste nu när han ville bli nämd i bloggen. Vad gö man inte för Zerositer (haha) Pallar dock inte att hämta usb-kabeln till mobilen så det får komma senare.

Nu ska jag och Von Bach slappa..
Bea sen (?)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0