< Home

[traauut tjaaeej]

Det är ganska otroligt hur fort tiden går,USAresan känns så himla långt bort. Lyssnar på Feist nu!Minnen som tusan!
 Underbara Emma jag saknar dig så. Måste verkligen ta och komma till dig snart igen. Fick höra nu i dagarna att Emmas bästa kompis Jesse ska komma i sommar till Sverige. Måste ses säger jag bara:) Härligare människor får man leta efter.
Vill tillbaka. Skönaste känslan att bara vara,släppa allt och bara njuta av att solen går upp,dagen går och solen till slut går ner igen.

Sitter nu i soffan och funderar på hur morgondagen ska se ut,jobbar såklart först,sen måste jag städa och plugga innan träningen men efter. hm. Något lugnt men vad(?) Mami vill ha med mig till Bolaget,Boppers (stavas?) ska spela.. åh lilla mami vill titta.. men inte jag.Haha.
Idag på träningen var  Maria och tränade med oss. Snacka om talang. Fattar varför hon är med i landslaget. Henne vill jag gärna spela med igen,det var så jäkla skoj:D
Härligt när det är bra focus och tempot höjs hela tiden på träningarna.
På söndag har vi match igen, denna gången mot Karslund Örebro. Minns förra årets träningsmatch mot dom, värmebölja och 7 bananer:) haha.
Hoppas det är Bern Arena som vi får spela på,det är grym känsla att gå in där..wiie.

Ne nu ska jag tacka för mig. Ska försöka lägga mig i tid idag.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0