< Home

Vårdnadshavare

fr.o m 12/3 12.51, blev jag vårdnadshavare av Bikten , så jäkla rolig att köra:D Wiie.
Dock så gäller det bara för 4 dagar. Men ska njuta. Stackarn var jätte torr i tanken så fick släcka törsten lite.Hehe.
Och Bacon du vet vad som gäller. Reglerna har vi gått igenom. Alla ben i behåll,i hela kroppen;) Tänk på att du börjar bli till åren nu,inte lika mjuk i kroppen som förr:P hahhahahah

Vanliga schemat idag då,jobba (försov mig nästan.. det händer (ordet man inte ska säga) mig nästan.
Men jag hann.. pjuh.
Sen hem,tvätta,gå och hämta mitt fosterbarn:D,skolan och nu lite snabbt hemma sen gymmet och därefter kvällens höjdpunkt La Familia ska invadera Valencia och sen min lägenhet:) We like.
Mys värre.
Kan tänka mig att det blir hyffsat mycket Inkilningsnack ,Bea och jag har planerat klart den men efter ändrade omständigheter måste vi tänka en aning om. Nyttigt att prova något nytt :). Risken är att vi som håller i det och dom andra tjejerna som har åldern så att säga kommer att vingla lite extra framåt den stora finalen..hahahah

Ne nu ska jag väl pallra mig iväg.. Hej då gott folk.

Måste nämna några som betyder
Muttis-aldrig, aldrig en fel synkning:)
La familia-ohh härliga spontana människor!
Orienteraren-såå mysig, alltid har vi något att diskutera om. Utlandet du och jag(?):)
Bacon-som låter Bikten få vip behandling ett par dagar:P,men största skälet spontana avstickare:P hahahahah
Cao-du försöker verkligen,snälla ord ur din mun!

Ni som inte nämdes.. kämpa på nästa inlägg kanske..nevars skämt o sido.. Men dessa höjer just nu min "dyrbara"
tid..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0