< Home

wake up..

Helt otroligt vad en timma tidigare på jobbet kan gö med den lilla vilostunden man unnar sig efter.. Börjar alltså galet tidigt imorse med uppgång kl 04.00 började 05.00. Kämpigt vill jag lova.. Bara att sätta på sig mp3 och gå till jobbet. Som vanligt har jag ganska högt när jag lyssnar musik,finns jue inget bättre än när man är ett med musiken.
Men hörde ändå dom stackars fåglarna som kvittrade,dom måste ha stor ångest för att dom flög hem igen,inte hade dom planerat in lite snöfall och kalla morgnar? Fast kanske vädret som det är nu som gö att dom inte ångrar sig ett skvatt,solen skinner och himlen är blå,(dom orden för mig direkt till låg- och mellanstadie tiden,våran lärare skrålade med sin otroligt falska röst.. haha)
Så efter alldeles för lång vila så är jag nu vaken,tror jag iaf. Känns som om jag sover fortfarande,pust!

Dagens agenda då;
Laga mat
Söka jobb
Städa
Träna
Träna
Plugga

Uh.. någon som gö dom 3första sakerna åt mig..:S

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0