< Home

andas ut..

..för att snabbt andas in.
Diskussionen gick väldigt bra (ta i trä) hoppas jag. Var något ord som jag inte kunde men endå.
Då var det dags för lite Nk B och Människan består av miljarder celler, Mål; Kunna beskriva den levande organismens byggnad och funktion från molekylär nivå till organnivå.
Fyy va fiint.. haha. Men grejen är att detta är sjukt intressant, men fruktansvärt svårt.
Har även ett stort härligt Litteraturhistora prov i Eng B som ligger dagen innan Nk provet. Så skönt tycker jag med stressen att ha dom  efter varandra.. blä blä blöja.

Sitter och velar nu med Cao och Jossan (tinnisspelare :(, ) hur vidare jag ska åka dit och titta på dom i ett halvstadigt tillstånd eller inte. Det verkar som att det blir så, trots att jag tror att den där seriekonkurenten är tveksam ;) Men hon får skylla sig själv. Hon bor i Vidingsjö och jag ska jobba där på Idrottens Hus (ÖFF) imorrn så det kommer bra till pass.
Hinner jag plugga lite när dom flummar omkring med.
Imorrn är det alltså jobb fram till 12 sen hem snabbt som attans och skola kl 13.15-15.30 sen träna och en nedrans massa plugg.
Tusan att man ska ha prov vill åka till Behrn Arena och kolla på Sverige jue..:/

Då ska jag ta med mig mina tillhörigheter och klä på mig min syddsdräkt då den där gröna flickan verkar vara sjuk.. Inte närmre än 2meter släpper jag henne, dräkten kanske inte är 100% att lita på .. haha.
Ne måste kila..
image145

Ja ni tjejer...

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0