< Home

borta bra men..

.. vart är det egentligen bäst?
Shit har haft det helt fantastiskt underbart hos Nuffi i Göteborg. Som jag nämde tidigare så har jag inte varit något större fan av Götet men nu har jag nog ändrat min syn på staden lite.. Men självklart ligger Sthlm närmast hjärtat, så är det och kommer nog alltid att vara.
Fick mer vatten på min kvarn nu när jag var borta,jag vill flytta till en storstad. Älskar när det händer saker och när det är mycket folk överallt. Speciellt folk som har sin egen klädstil, den är liksom personlig. Folk är dom de är och inte någon annan. Det finns plats för alla. Det är så värdefullt tycker jag,
Men nu tillbaka till trippen. Nerf och jag sprang på stan, träffade Helena och lunchade ihop, sprang lite till. Drog hem till henne och fixade mitt hår.. blev mycket nöjd:) En kort och en lång sida har jag nu.. Det är inte så drastiskt kort som det låter,, hehe.
Vi snackade skit och drack lite öl, grillade och såg CL .. hm Liverpool va fan!!
Sen drog vi ut, Nerf kläcker samtidigt som vi springer till bussen, vi kan gå nu det är lugnt, jag sätter mig emot eftersom jag vet att hon är en stor tidsoptimist.. Bra gjort vill jag lova så här i efterhand ,precis när vi kom upp till busshållplatsen kom bussen. Vilken jäkla fartdåre som körde.. vi bad för våra liv:S
Väl inne i city så hade vi lite beslutssvårigheter.. Nuffi hade lyssnat på vad jag ville ha och det blev verkligen hur jäkla perfekt som helst. Blev en klubb som heter Nivå, grym klubb och musik. Vi gillade dock inte vakterna som hade sitt lilla egna system och plocka in gästerna på men va tusan in kom vi, men knappt ut;) Haha. Bästa kvällen på länge. DOCK min ekonomi gillade inte våra utsvängningar hahah.
Vi gillar när klubbar har ca 3 våningar 5-6 barer , tillhörande snygga 23åringar:) hahah.
Kort sagt skit skoj verkligen.
Ey hälsa Lisa:D

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0