< Home

när det inte är som det brukar

vet inte vad som hänt riktigt. Är så fruktansvärt trött hela tiden , så jobbigt. Vaknar aldrig utvilad (då var det dags igen) Känslan av att inte dom vakna timmarna ska räcka till är sjukt jobbiga. Blir helt förlamad, brukar inte reagera så här på "stress" men finns en viss portion av prestationsångest med. Jag fungerar oftas så att jag ser det som en grym utmaning men inte nu. Har inte ork att hålla ögonen öppna, vad ska jag gö?
Allt faller isär, kan liksom inte förmå mig att gö ngt, kan ligga på sängen och bara glo rätt fram och känna hur mycket jag har att gö, men varför kan jag inte sätta fart, varför blir jag förlamad?

Ska försöka att lägga upp en pluggplan nu så jag får delmål som ska vara klara för varje dag.
Bara se det jag har framför mig och inte allt jag har kvar.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0