< Home

pemelie pemelie..

kunde inte hålla mig borta från spelar bussen.. åkte med till Götene, (Sils If) och fick se laget förlora en jämn match. Det är knepigt, vi kommer in i svackor där vi släpper in ett gäng mål på bara 10min. Hm.. unglag visst men shit, nu måste det tas tag i..
Ni anar inte vad som hände idag, vi skulle kolla planen lite, hoppade upp i ribban för att se vem som nådde osv. Cao och jag kommer på den perfekta idén att hon ska lyfta mig. Sagt och gjort där håller jag mig fast och ber henne ta ned mig(med tanke på min fot liksom..) hon sätter ned mig, jag trampar på hennes fot och boom, foten åt sidan igen. Faan så ont det gjorde, många många grodor hoppade ur min mun då! Svullnaden var hm.. explosiv och ganska stor..fuck. Då har man alltså skaffat sig lite mer rehabs tid nu. Åhh.
Men verkar inte som det blir något innan sommar uppehållet. Jag orkar inte skador!:S
Ne dags att nanna kudden, kom hem för en halvtimme sen och skulle bara kolla hurvida bloggen hade blivit flyttad eller inte. Konstig ny sida.. men alla förnyelser måste få något gott med sig inte sant:)

Imorrn är det jobb på ÖFF samt rehab träning alá mjölby.


Ciao

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0