< Home

regn och åter regn

vilken regnig dag.. vem beställde detta(?) Jag har inte dödat någon spindel såvitt jag vet den senaste 24h, annars kunde jag nog varit den skyldige..
Idag var det kioskdag på Södra, alltid lika kul, not! En sådan liten sak som att korvbrödet inte var tinat.. haha vilka jäkla problem man kan stöta på, eller vi ska nog inte kalla dom problem snarare små hinder på vägen.
Btw, kallt och blött som tusan att träna idag, det är så mysigt med regn, var helt genomblöt efter träningen, är jag de enda som njuter när det regnar under en träning? Det är inte så behagligt med regn när man värmer upp men sen är det helt ok.. klidtacklingar:D .
Fast inte allt för ofta man kö en sån på träning men endå.
Gö jue inget om det är lite varmare i luften också..

Sova nu alldeles för trött för att få ner ngt av intresse för er och/eller för mig.
Jobb imorrn, så natti natti nu.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0