< Home

Slopa ams!

Vart ska jag börja, avanmäld från arbetsförmedlingen. Blir galen på dom, missar kan alla gö , aja får gå dit på måndag och på anmäla igen då. Men man blir trött, alla som jobbar som arbetsfömedlare känns verkligen onödiga. Någon berättade att en arbetsförmedlare fixar två heltidsjobb per år. Mm bra jobbat..:S Just nu känns det sådär, snabba som fan är dom om en annan missar en tid, men när man själv sitter där och väntar och väntar (har faktiskt hänt) om dom missar då är det ingen som höjer på ögonbrynen.
Säger bara ta bort arbetsförmedlingen, den kostar bara pengar!!

Var en grym dag igår som avrundades med fotboll och lite moves on the dancefloor.. nice nice. Så lite folk bara, men kan ju bero på att det är balen idag. Som jag så klart missar.
Klockan 15 ska jag hälsa på personen jag ska jobba hos i sommar, nervig som tusan.:)

Muttis jag ska nog på bio ikväll, men inget hundra ännu. Call me boa ;)
Ne nu nalkas det lite gym, ska bli underbart.

Solen strålar jue för sjutton med. Perfekt!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0