< Home

FN Morsa

Volbeat-The Garden´s Tale

Gårdagens halleluleja V.B har bokat om biljetten till Gotte-land, vilket i sin tur betyder att hon kan vara med på Södras Dam och Herr Sommarfest:) WE LIKE!
Ska bli så jäkla skoj så..

Igår var en underbar dag, förutom en viss pluggångest känns lite som att det inte går att sätta sig med den sista uppgiften nu. Men jag lovar ska ta ett ryck med den.

Kära bloggläsare igår var det en dag i rätt riktning, sprang 2,5km utan smärta (ingen direkt smärta :/ ) det var underbart.
Tog dock 10 min men inte så konstigt när man har varit ifrån allt vad konditionsträning heter. Det jobbar jag snabbt igen..hoppas jag.

Okey, trumvirrvel tack, idag kl 17.30 ska jag Emelie Hamberg på mitt första TK-möte på ÖFF har fått all information jag behöver för att sätta mig in i ärendena. Haha vissa är sjuka men ska bli intressant.
Däremot säger min ekonomi emot massor.. 13:34kr/l för bensinen..men i Mjölby låg den på 13:49kr/l, det är sjukt dyrt.

Min underbara Mamma ringde precis, för er som hängt med i bloggen har jag tidigare berättat om att hon sökt en FN-tjänst i Kosovo.
HON FICK DEN!...
Blandade känslor, men tycker helt klart hon ska åka! Otäckt bara.. ingen lek det där.
Usch, glad för hennes skull.



Hur ska jag klara mig utan dig i ett halvår..? Ahh..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0