< Home

Bettans house

Här sitter man nu med en svag känsla av bakfylla.. Bra gjort enligt mig själv, alkoholintaget kontrollerades med bravur.
Förfest,Festen,Efterfest niice! Det märktes på stämmningen att det var halvbeslut från några olika håll angående nästa år.
Kommer skriva en "avhandling" (nooot!) sen för LA FAMILIA.

Sitter i Bettan´s soffa nu och har precis ätit upp min kladdkaksbit, hell yeah vad gott det var.
Funderar lite på hur jag ska komma hem men det skjuter vi på framtiden, åtminstoen ett par timmar.
Hatar avsked gottfolk.. Uh!

När jag väl tänkt ut hur jag ska komma hem och tagit mig dit så ska jag uppdatera med bilder och utlägg om resan och festen.
Ska kika lite på MTV Europe Music Awards 2008.. Bono is in the house!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0