< Home

Explosion



Om exakt 50min ska jag få krama min mami, ohh yeees!
Vi ska upp på stan och kika lite tills jag börjar jobba sen ska hon i sin tur springer till Sanna och fixar frillan.
Imorgon blir det nog utflykt till linkan.
Sweet!

Bosse , på jobbet, hjälpte mig med mina fötter igår.
Om jag inte sköter mina fötter så kommer jag gå på backen vid 75 års ålder.
Mina fettsäckar är sprängda, typiskt fotbollsspelare tydligen.
Låter det nice?!

Snart kommer Claes tillbaka efter sin månadslånga semester, längtar!
Tur att Marja jobbar så jag har någon att flumma med längst fram.

Tro det eller ej men jag hann till träningen igår. Slutade kl 18 sen gasade jag som en galning till Mjölby.
Corre var där, vilket leende hon gav mig, det värmer!
Visst hade vi grymt spel Corre? Ibland blev jag nästan chockad själv ;)!

Jag är nervös , har fått tid nu.. Otäckt men coolt på samma gång.
Oh min mage!

Dagens hitmix; Mami home(!) vs Beslutsångest

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0