< Home

Hörförståelse

Ingen bebis, hon är tålmodig den där lille Sparky.
Var helt säker att hon skulle ge med sig runt den 26/11.

Mami är hemma och det är helt underbart, shit vad jag har saknat henne!
Kul och höra berättelser från Campen.
Låg verkligen dubbelvikt på golvet när hon berättade om den dagliga radiokontrollen.
Dom ska svara;
-"Duty Nurse, Okey!"
Några fattar nog inte vad dom jobbar med så dom svarar;
-"Dirty Nurse, Okey!"
Mami berättade att dessa fått namnskyltar med den helt nya befattningen Dirty Nurse, haha!!

Helt otroligt, jag har inte tränat på hela veckan mer än i fotbollen i tisdags.
Mycket jobb och resterande timmar går till att umgås med mami.
Men på lördag är det fotboll igen skönt det!
Planen var att träna imorgon innan jobbet men måste börja
tidigare,så sjuuukt mycket att gö nu. Det är verkligen hur kul som helst!
Jobbar 10-17 imorgon sen är det dags för den hemliga julfesten, ingen vet vart den ska hållas.
Claes (som vi träffade på Med eller Utan efter hans lååånga semester) trodde att vi skulle till Nkpg och se på
en show som har premiär imorgon och käka julmiddag.
Ska vilket fall som helst bli väldigt mysigt!

Lördag blir det träning!
Sen ska jag få träffa lille Linus! Det stundas rejält med fest på kvällen har jag hört:) Sweeet!
Fabrikenbar öpnnar och vi ska kolla in stället, hoppas på ett A.
Mange kommer hit lördag också, ska bli lovely och ha henne under mitt tak igen.

Dagens bästa; Sarah & Pink , coolt att den bara var fanns framför mig- snacka om rysningar. Pink i den rollen. YEAH!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0